woop woop, lååångt inlägg: duktiga bloggläsare + inlägg om oss ♥

Vilka är vi?
Vi är två tjejer i tonåren som fullkomligt älskar mode!
Försöker uppdatera så mycket som möjligt, men i tonåren och innan sommarlovet är det mycket saker som står på listan.
Varför vi inte lämnar ut information är för att vi vill inte bli kända som "dom" vi vill bli kända som "Allyouneedisus"
och "den där bloggen med grym stil!".
Det är precis vad vi siktar mot. Men för att underlätta det kan vi kalla oss sis och sys, jag som skriver nu är sys, och min älskade kompanjon är min sis ♥
vi vill verkligen få bloggen stor.
följ och sprid. för om ingen kollar längre så lägger vi ner den, för liksom vad är det för vits när ingen läser.
men vi får bevis på det. spänningen att logga in på bloggen och gå raka vägen till statestiken. fatta känslan vi får. igår skrek jag av glädje. vi hade fått över 20 unika läsare. shiiit vad glad jag blev och jag vet att sis också blev superduperglad!
men åter till bloggen..
vi vill ge er självförtroende. kanske att våga bära vad man känner för. det gör varje människa speciell.
vissa går varje dag med mjukisbyxor medans vissa kommer med Jeffrey Campbell och Louis Vuitton, that's it.
alla har sin egen stil. för ett par veckor sen så hade min kompis fått nya skor. converse, hon hade väntat på dom jättelänge. men sen när hon öppnade paketet med skorna var det låga converse. inte alls vad hon ville ha. hon ville ju ha sina höga rosa. men efter ett tag peppande (från mig *blink* *blink*) så vågade hon faktiskt ha på sig dom.
så om du vill känna dig extra fin, sätt på dig ditt favorit-plagg, det kommer bara skina att du är trygg med dig själv ♥
Och till något helt annat...
Vikt. Det betyder f*n inget om vem du är.
Tjock, smal.. Ingen är "finare" för att man är smalare.
Visst har tyckt så, under en tid jag hade ätstörningar.
Men nu har jag accepterat mig själv som person och är starkare än någonsin.
Fråga ALLA jag känner, jag mår mycket bättre nu.
Så om du undrar över något. Du är inte finare om du är smal, smala kan känna sig kränkta också. typ att man inte har några former, vilket många av alla tjejer vill ha.
tro på dig själv, det kommer gå bra ♥
// Allyouneedisus ♥
igår hade vi 23 unika läsare. Rekord för oss!
Så nu får vi fira med mega outfits. Smashing var ordet va ?!
puss puss, och sköt om er ♥

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Hej, superbra inlägg.. fint de där med tjejen och de låga conversen ;)

Jätte bra skrivet, och nu fattar jag varför ni inte vill lämna ut namn.. osv.

Inspirerande med typ vikten och att du mår bättre nu..

Puss// Cornelia<3

2012-06-04 @ 22:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin
RSS 2.0