Tråkiga nyheter.

Hej, vi mejlade ett företag om samarbete.. då fick vi detta som svar:

Tack för ert mail.

Jag har nu tittat på er blogg och ser inte tyvärr inte riktigt någon struktur i vad det är ni gör på den. Vad är det ni vill uppnå med bloggen och vilka är det som ni vill ska läsa den? Var är era egna synpunkter på de bilder som ni lägger upp?

Jag föreslår att ni funderar lite på innehållet på bloggen (inte bara visa bilder från Gina Tricot) och skriv mer personliga åsikter och tipsa på produkter och kombinationer som ni tror era läsare skulle gilla. Just nu är den tyvärr ganska innehållslös och ger inte oss något mervärde (och tyvärr troligtvis inte heller era läsare).

Mitt syfte är inte att vara hård mot er, men snarare att ge er en fingervisning om hur ni ska få tillbaka era läsare.

Återkom gärna i framtiden när ni fått lite ordning på er blogg.
 
 
 
------------------------------------------------------
TRÅKIGT va?! hur känner ni? HUR ska vi göra med detta? hur ska vi skärpa oss? är vi så dåliga som de säger eller vad tycker ni? TIPSA oss jätte gärna, vi behöver stöd just nu.
 
Okej, jag testar här nu med lite egna åsikter...
 
Bikbok
Jag har verkligen fastnat för den här jackan, tänk den till ett par snygga shorts och ett linne under en höstdag. Jag tycker att den kan vara uppknäppt, och shortsen som jag pratar om kan kanske se ut såhär:
Gina Tricot
Vita shorts, vit jacka och kanske detta linnet:
Gina Tricot
Bryta av det vita med något lite mer färgglatt. Och outfiten blir helt underbar med dessa skorna till:
Din sko
 Också var den perfekta outfiten färdig!
Hade så bra!

Kommentarer
Postat av: FREDRIKA PERSSON

fin blogg :)

2012-06-28 @ 12:15:18
URL: http://frdrika.blogg.se
Postat av: mysan

Skickar en kram till dej o glöm inte att du är unik för den du är!<3
Ps. gå gärna me i min grupp på facebook och känns dej unik elr släng in en fin kommentar!:) " Mysans änglar!"

2012-06-28 @ 15:01:29
URL: http://myedenvad.blogg.se
Postat av: mysan

Skickar en kram till dej o glöm inte att du är unik för den du är!<3
Ps. gå gärna me i min grupp på facebook och känns dej unik elr släng in en fin kommentar!:) " Mysans änglar!"

2012-06-29 @ 23:19:11
URL: http://myedenvad.blogg.se
Postat av: Felicia (kristen stewart hemsida)

Hej =)Skulle du vilja göra bloglovin byte ? =) jag är tar INTE bort , tycker själv inte om när folk gör det :/

2012-06-30 @ 05:46:23
URL: http://kristenstewart.se
Postat av: Felicia (kristen stewart hemsida)

Ja men det gör vi ju =) jag är så himla snurrig förlåt =) Tack så mkt det samma =)

2012-07-01 @ 03:16:49
URL: http://kristenstewart.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin
RSS 2.0